آخرین اخبار
کد مطلب: 147093
فردا براي اثبات وحدت و يک دلي باشکوه ترين راهپيمايي را در لردگان خواهيم داشت
تاریخ انتشار : 1401/11/21
نمایش : 483
حجت الاسلام رحماني گفت: فردا يوم الله ۲۲ بهمن و سالروز فرخنده پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي مي داريم و در اجرا فرمان مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) براي اثبات وحدت و يک دلي و نا اميد کردن دشمن با شکوه ترين راهپيماي را در شهر لردگان برگزار خواهيم نمود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان ؛ حجت الاسلام رحماني با اشاره به موضوع مهدويت و وظايف منتظران گفت : وظايف منتظران اقتدا به سنت و سيره پيامبر(ص) و ائمه اطهار (ع) است و ره آورد امام عصر(عج)همان اسلام ناب معارف والاي اسلام است که از خزائن الهي عرضه مي کند، راه امام عصر(عج)، راه قرآن و عترت است که منتظر بايد با قرآن وعترت آشنا باشد و با استفاده از آنها خود را آماده ظهور سازد، دعا و توسل و اعتکاف و نماز و عبادت از جلوه هاي اين آمادگي ملت ايران بوده است، ماهيت انقلاب اسلامي نيز بر مبناي قرآن و عترت است، حضرت امام خميني(ره) هم در سخنان خود و هم در وصيت نامه خويش ما را به قرآن و عترت دعوت کرده مبادا کسي فکر کند انقلاب يعني جنگ و خشونت بلکه انقلاب را انفجار نور دانستند.
 
 خطيب نماز جمعه لردگان افزود : انقلاب ما پر از امدادهاي غيبي استوار بوده و امدادهاي غيبي الهي در پيروزي انقلاب اسلامي نقش اصلي را ايفاء نمود، اين وعده خداوند که ( كَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِي) در انقلاب اسلامي يکي از چهره هاي و مصاديق اش به نمايش گذارده شده و بر اساس ( وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ) ملت به پيروزي قطعي  اميدوار در حفظ انقلاب اسلامي مقاومت ميکنند.
 
وي ادامه داد : انقلاب اسلامي برپايه مردم انقلابي استوار بوده است و بر اين اساس تداوم مي يابد؛ اينکه حضرت امام خميني (ره) درباره مردم ايران فرموده : (والله مردم ميهن اسلامي ايران امروز بهتر از مردم زمان پيامبرحضرت امير(ع) هستند) ما ملت ايران بايد مراقب باشيم که چشم با بصيرت و معرفت ما خداي ناکرده پر از زرق و برق دنيا نشود که در آن صورت ماهم چون مردمان آن زمان خواهيم شد.
 
حجت الاسلام رحماني در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته لردگان گفت : حماسه ۰۲ بهمن ۱۳۵۷ - بيعت مردم استان و قوم بختياري با حضرت امام  خميني (ره) و اعلام انزجار خود از رژيم پهلوي ، که مورد تحسين و تاييد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) واقع گرديد و از آن با نام روز استان چهارمحال و بختياري ياد مي شود را گرامي داشت.
 
رحماني افزود : فردا يوم الله  ۲۲ بهمن و سالروز فرخنده پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي مي داريم و در اجرا فرمان مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) براي اثبات وحدت و يک دلي و نا اميد کردن دشمن با شکوه ترين راهپيماي را در شهر لردگان برگزار خواهيم نمود.
 
وي با اشاره به راهبرد دشمن در ايجاد دوگانگي در بين ملت و به هم زدن وحدت مردم ايران گفت : بر همه ما وظيفه است به وحدت خود بيش از پيش اهميت قائل شويم و با محبت و مهرباني با همديگر برخورد کنيم.
 
رحماني در جريان سفر استاندار چهارمحال و بختياري به شهرستان لردگان گفت : تقدير تشکر از استاندار و مديران کل استان ، نماينده شهر لردگان  در مجلس شوراي اسلامي و مديران شهرستاني بخاطره پيگيري و برنامه ريزي در حل مشکلات شهرستان و حضور و افتتاح مجتمع  فرهنگي ارشاد و  MRI بيمارستان تقدير و تشکر کرد و اظهار داشت که ان شالله  اميدوارم روز هاي آينده اقدامات ارزشمند ديگري در راستاي محروميت زدائي شهرستان باشيم.
 
وي در پايان اظهار داشت : ابراز تاثير و تاسف ميکنم از زلزله سوريه و ترکيه، شما مردم را دعوت ميکنيم با کمک هاي خود مردم عزيز شهرستان خوي در استان آذربايجان غربي را ياري فرمائيد.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس